Branże

Motoryzacja

Samochód prosto z… internetu


Czasy, gdy osoby chcące kupić samochód wędrowały od salonu do salonu porównując oferty dealerów poszczególnych marek dawno minęły. Dzisiaj to Internet jest głównym źródłem informacji zarówno na temat samych aut, jak również ich cen, a także ewentualnych promocji.

  • Z raportu przygotowanego przez firmę analityczną Gemius wynika, że w 2007 roku ponad 70 proc. osób zamierzających kupić auto poszukiwało informacji na jego temat w Internecie.
  • Aż 35 proc. nabywców nowych samochodów przyznaje, że informacje znalezione w Internecie pomogły im w ostatecznym wyborze marki i modelu auta. Można zatem zaryzykować stwierdzenie, że co trzeci nowy samochód w Polsce sprzedany został przez Internet. To ok. 100 tys. aut każdego roku!
  • Zdecydowana większość Klientów przyznaje, że jest niezdecydowana w kwestii wyboru konkretnego dealera, od którego kupi samochód. Co czwarty kupujący auto podejmuje decyzję o wyborze dealera na podstawie informacji zawartych w Internecie.
  • Ruch na stornach internetowych poświęconych tematyce motoryzacyjnej zwiększa się co rocznie nawet o kilkanaście procent.

Wnioskom, jakie płyną z tych danych trudno zaprzeczyć - DZISIAJ AUTA SPRZEDAJE SIĘ W INTERNECIE, A W SALONACH JEDYNIE WYDAJE JE KLIENTOM. Dzięki nowatorskim rozwiązaniom i narzędziom oferowanym przez Web Serach Factory przeniesiesz swój biznes w wirtualny świat, czerpiąc z tego rzeczywiste korzyści. Pomożemy Ci:


Zwiększ sprzedaż dzięki nowoczesnym kampaniom internetowym

zwieksz sprzedazŻadne medium nie może równać się z Internetem jeśli chodzi o możliwości prowadzenia kampanii sprzedażowych (decyduje o tym przede wszystkim różnorodność ich formy). Niemniej jednak, sama skuteczność tych kampanii bywa różna. „Puste odwiedziny” (odsłona baneru bez podjęcia akcji), czy niski wskaźnik zwrotu inwestycji to tylko dwa z wielu problemów, przed jakimi możesz stanąć. Unikniesz ich, stosując oferowane przez nas innowacyjne rozwiązania w zakresie marketingu internetowego.

 

Logiczne kampanie linków sponsorowanych
Linki sponsorowane to najmniej agresywna forma reklamy internetowej. Trafia bezpośrednio do osób zainteresowanych konkretnym tematem np. rozważających kupno nowego samochodu, naprawą obecnego auta czy jedynie zakupem do niego nowych opon.
[czytaj więcej]

 

Nowoczesne kampanie banerowe i video
Twoi potencjalni Klienci spędzają wiele czasu na portalach motoryzacyjnych z ofertami kupna i sprzedaży samochodów, części czy usług. Ważne jest jednak, aby reklama nie otwierała się przy każdej okazji, gdyż to generuje koszty, a niekiedy może także zrazić do firmy potencjalnych Klientów. [czytaj więcej]

Jeśli chcesz wykorzystać potencjał Internetu w pozyskiwaniu Klientów skontaktuj się z nami!

do góry

Użyj innowacyjnych narzędzi i przeprowadź unikalne kampanie emarketingowe, jakich nie ma nikt inny.

Warto, abyś na początku odpowiedział sobie na kilka pytań:
Czy Twoja strona internetowa jest przyjazna wyszukiwarkom, funkcjonalna i intuicyjna w nawigacji? Czy wiesz, co sądzą o niej sami użytkownicy? Które grupy internautów przynoszą Ci najwięcej zysku? Czy kampanie promujące Twoją stronę są wystarczająco skuteczne, a wskaźnik zwrotu inwestycji satysfakcjonujący? Czy jesteś pewien, że zawartość strony daje szybką odpowiedź na pytania Twoich Klientów?

Jeżeli choćby na jedno z tych pytań odpowiedziałeś „nie” lub „nie wiem”, powinieneś skorzystać z unikalnych, profesjonalnych narzędzi marketingowych oferowanych przez Web Search Factory. Zaufaj ekspertom.

 

Pozycjonowanie strony kluczem do sukcesu
Narzędzie to znacznie zwiększa widoczność marki w Internecie, osiągając wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania na pożądanych frazach, np. samochody terenowe, SUV, limuzyna, van, samochody rodzinne itp. Gdy po wpisaniu konkretnej frazy w oknie wyszukiwarki, w jednym z pierwszych wyników pojawi się nazwa Twojej firmy lub marki, wzbudzisz większe zaufanie wśród potencjalnych Klientów i tym samym wzmocnisz przekaz swojej marki.
[czytaj więcej]

 

Landing Page przyciągnie uwagę
Twój potencjalny Klient może trafić na Landing Page poprzez email, kliknięcie na reklamowy banner, za pośrednictwem linków sponsorowanych, a także po wpisaniu w wyszukiwarce odpowiedniej frazy np. limuzyna, SUV, czy samochód rodzinny. Poprzez Landing Page wzmocnisz skuteczność kampanii linków sponsorowanych. Łatwiej skupisz uwagę internautów na Twojej ofercie, bez względu na to, czy jest to rabat na akcesoria samochodowe, kampania serwisowa czy wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu. Dzięki temu narzędziu znacznie łatwiej namówisz potencjalnych klientów do wykonania akcji, na której szczególnie Ci zależy, np. umówienie się na jazdę próbną nowym modelem samochodu, czy telefoniczne skontaktowanie się z doradcą w salonie sprzedaży czy serwisie samochodowym.
[czytaj więcej]

 

Awatar – wirtualny przewodnik po Twojej stronie
Twoja strona internetowa nie musi być nudna. Zaskocz klientów innowacyjnością tworząc wirtualnego przewodnika, który oprowadzi ich po stronie, odpowie na pytania i zachęci do zakupów. Wykorzystaj jego potencjał sprzedażowy, zwiększ liczbę Klientów i pomnóż swoje zyski.

Wirtualny asystent, zwany także sztuczną inteligencją, to mówiąca, animowana postać, która w prosty i przyjazny sposób zaprezentuje potencjalnym Klientom pełną ofertę Twojej firmy: nowe modele samochodów, obowiązujące promocje, rabaty na wyposażenie czy atrakcyjne metody finansowania zakupów. Dzięki Awatarowi, Klienci nie muszą już przeszukiwać poszczególnych stron czy „przekopywać się” przez setki wiadomości, by znaleźć to, czego szukają.
[czytaj więcej]


Live Chat – porozmawiaj ze swoimi Klientami
Sprytne narzędzie działające podobnie jak popularne komunikatory, np. Gadu Gadu czy Skype. Live Chat umożliwia internaucie zadawanie pytań bez konieczności czekania na odpowiedź mailową z Twojej firmy. Wszystko dzieje się na żywo, [czytaj więcej]

 

Site Auditor, czyli analiza strony internetowej
Site Auditor to nowoczesna technika sprawdzająca, czy strona jest przyjazna dla użytkowników zarówno pod względem treści jak i nawigacji. Ze stronami WWW jest bowiem, jak z dobrymi autami – powinny nie tylko zachwycać wyglądem, lecz także przekonywać użytecznością. Dlatego warto upewnić się, że Klienci bez trudu odnajdą się na Twojej stronie, szybko i bez przeszkód odnajdą na niej interesujące informacje. Tylko wtedy Twoja oferta ich zainteresuje. [czytaj więcej]

Jeśli chcesz użyć innowacyjnych narzędzi i przeprowadźić unikalne kampanie e-marketingowe skontaktuj się z nami. Formularz kontaktowy

do góry


Popraw i wzmocnij wizerunek swojej marki lub salonu

wizerunekWybierając auto, kierowcy biorą pod uwagę różne czynniki: cenę, jakość, wyposażenie, moc silnika czy po prostu statystyki usterkowości. Często swoje obserwacje i doświadczenia dzielą ze znajomymi czy rodziną, porównując opinie na temat danej marki czy modelu. Ponadto często podpierają się wiedzą wyczytaną w pismach motoryzacyjnych i katalogach. Jednak w ostatnich latach pierwszym miejscem, gdzie zasięgają informacji na temat samochodów jest Internet. To właśnie w wyszukiwarkach i serwisach motoryzacyjnych gromadzą wiedzę potencjalni nabywcy aut. I to wszyscy, niezależnie od zasobności portfela, wieku czy płci. Opinie innych użytkowników są dla nich ważniejsze niż tradycyjne przekazy reklamowe.

W dobie wszechobecnych blogów i forów internetowych poświęconych motoryzacji, utrzymanie wiarygodności marki, modelu czy nawet całej firmy jest niezwykle trudne. Pod artykułami poświęconymi konkretnym samochodom często pojawiają się mało pochlebne komentarze na ich temat, wpływające na pogorszenie wizerunku całej marki. Przed szkodliwym spadkiem wiarygodności może uchronić firmę jedynie szybka i skuteczna reakcja na takie sytuacje.

Dzięki rozwiązaniom Web PR jesteśmy w stanie nie tylko wyraźnie poprawić Twoją widoczność w sieci, ale przede wszystkim zwiększać wiarygodność i poprawiać wizerunek Twojej marki w oczach potencjalnych Klientów. W tym celu:

  • Przejrzymy Twoją witrynę firmową pod różnymi kątami i zaproponujemy konkretne zmiany.
  • Sprawdzimy, gdzie i jak o Tobie piszą w Internecie. Będziesz miał pełen obraz tego, jak jesteś postrzegany przez użytkowników w sieci.
  • Będziemy aktywnie i otwarcie komunikować się w Twoim imieniu z Internautami.
  • Usprawnimy komunikację firmy z mediami.
  • Opracujemy strategię działań wizerunkowych w Internecie, tak by odpowiadały one potrzebom i celom marki.

Chcesz trafić do jak największej liczby Internautów? Jesteś zainteresowany działaniami Web PR?

Wypełnij formularz kontaktowy i umów się z nami na spotkanie.

do góry