Warning: Illegal string offset 'pl' in /classes/ACMS/Util/Lang.php on line 13

Warning: Creating default object from empty value in /classes/ACMS/Smarty.php on line 33
Landing Page - Twój Sprzedawca w Internecie - Web Search Factory

Usługi

Landing Page

Chciałbyś by prowadzone przez Ciebie działania marketingowe przekładały się na wzrost liczby klientów?
Czy chciałbyś wzmocnić przekaz Twojej kampanii marketingowej i skuteczniej z nim dotrzeć do swoich odbiorców?

Możesz tego dokonać poprzez odpowiednie zaprojektowanie i optymalizację landing page.

 

Co to jest Landing Page?

Landing Page, zwaną inaczej „jump page”, „micropage”, „sales page” lub „microsite” to strona, na którą kierowana jest osoba zainteresowana konkretną sprawą (produktem lub usługą), bez konieczności przechodzenia przez linki ze strony głównej danej firmy. Internauta może trafić na Landing Page poprzez kliknięcie na reklamowy banner, e-mail lub poprzez linki sponsorowane po wpisaniu w wyszukiwarce odpowiedniej frazy. Może ona być częścią serwisu lub niezależną stroną www z odrębną nazwą domeny. Landing Page jest wypełniona mocno perswazyjnym tekstem oraz zoptymalizowana pod kątem słów kluczowych, które jednocześnie są logicznym rozszerzeniem reklamy internetowej.

 

Landing Page – szybki dostęp do informacji

Z pewnością Twoja strona internetowa zapełniona jest wieloma informacjami. Jest bardzo prawdopodobne, iż potencjalny Klient często nie może znaleźć oferty odpowiedniej dla niego. Skanując tekst na Twojej stronie internetowej często, poddaje się rezygnując z dokonania transakcji. Takie zachowanie użytkowników Twojej strony to strata dla Twojej firmy. Aby uniknąć takiej sytuacji warto stworzyć Landing page, czyli stronę internetową stworzoną specjalnie na potrzebę kampanii marketingowej prowadzonej w wyszukiwarkach promującą dany produkt lub usługę.

 

Cele Landing Page

Celem Landing Page jest przekonanie odwiedzającego do wykonania czynności oczekiwanej przez właściciela. Może to być:

  • Wypełnienie formularza kontaktowego,
  • Rozmowa z konsultantem poprzez Live Chat-a,
  • Kontakt telefoniczny,
  • Zapis na newsletter i budowa bazy danych potencjalnych klientów,
  • Wypełnienie ankiety,
  • Ściągnięcie materiałów zamieszczonych na stronie itp.

 

Chciałbyś stworzyć Landing Page? Musisz pamiętać o:

  • Określeniu konkretnego celu swojej konwersji np. wypełnienie formularza lub zapisanie się na newsletter. Im bardziej konkretny będziesz miał cel tym łatwiej osiągniesz pożądany efekt.
  • Określeniu swojej grupy docelowej i dokonaniu jej wstępnej analizy, pamiętając o niej w momencie tworzenia Landing Page. Utrzymuj zawartość swojej strony zgodnie z właściwym przekazem dla wybranej grupy docelowej. Użytkownicy portalu nastawieni są na wejście na stronę dotyczącą produktów i usług, których poszukują. Dlatego należy ściśle dopasować treść strony do tematu kampanii i specyfiki określonej grupy docelowej.
  • Wyeliminowaniu niepotrzebnych elementów na stronie. Wszelkie zbędne treści odciągające uwagę przeciwdziałają konwersji, czyli każdemu pożądanemu przez Ciebie zachowaniu użytkownika (np. wypełnienie formularza albo zakup produktu). Użytkownicy, którzy wchodzą na Landing Page oczekują bardzo konkretnego przekazu o produkcie lub usłudze, której właśnie poszukują. Dodatkowe informacje zniechęcają ich do dokonania pożadanej czynności.
  • Utrzymaniu spójności graficznej i tekstowej swojej Landing Page z prowadzoną kampanią marketingową. Użytkownicy po wejściu na Landing Page natychmiastowo powinni mieć poczucie, iż znaleźli się we właściwym miejscu.
  • Rezygnacji ze zbędnej nawigacji. Łatwy dostęp do pożądanej treści zostanie doceniony przez potencjalnego klienta. Unikaj irytującej, długiej ścieżki dostępu.
  • Skoncentrowaniu Landing Page na wybranym produkcie lub usłudze. Unikaj promowania pozostałej oferty Twojej firmy. Celem Landing Page jest konwersja, a nie zapoznanie się z całą działalnością firmy. Raz przyciągnięta uwaga do danej akcji zostanie utracona po odciągnięciu uwagi użytkowników do innych treści.
  • Umieszczeniu ważnej treści w polu widzenia użytkownika. Pamiętaj, iż użytkownik skanuje treść na stronie. Jeśli istotna treść nie znajdzie się w polu widzenia po bezpośrednim wejściu na stronę, użytkownik może zrezygnować z dalszych poszukiwań.
  • Testowaniu Landing Page wielokrotnie, tak aby przynosiła pożądane efekty. W przypadku kampanii linków sponsorowanych Landing Page powinna być testowana i optymalizowana pod kątem różnych wersji tekstów reklamowych, grafiki lub ceny produktu. Takie działania przyniosą lepsze efekty.

 

Efektywność Landing Pages potwierdzają także statystyki, w tym współczynnik konwersji. Dla sklepów internetowych, katalogów, czy stron firmowych wynosi ona od 1% do 6% (źródło: Fireclick Index).

 

Czy Landing Page jest rozwiązaniem dla Ciebie? Sprawdź swój współczynnik konwersji!

Używając narzędzia do statystyki odwiedzin Twojej strony (np. Google Analitycs), sprawdź ilość unikalnych użytkowników w określonym czasie i podziel tę liczbę przez ilość transakcji w tym okresie. Jeśli uzyskasz wynik 2 procent lub mniejszy poważnie zastanów się nad stworzeniem Landing Page. Taki wynik wskazuje, iż poważnie powinieneś zastanowić się nad nowymi możliwościami promocji Twojego biznesu. Landing Page to dotarcie do większej liczby Klientów i większy współczynnik konwersji. Nie zwlekaj – skontaktuj się z nami wypełniając formularz.

 

 

Skontaktuj się z nami!

 

Formularz kontaktowy
 
Tel. +48 22 855 61 00e-mail: info@websearchfactory.pl